۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

خسته شدم از دنیا و آدماش



از دست دنیا و آدماش خسته ام

کنج اطاقم با سکوتم **** تنها نشستم پلکامو بستم

فرقی نداره روزگار واسم **** از آدماش خسته ی خستم

هر کی یجور دست رو دلم میذاره **** هر کی یه جور میره تنهام میذاره

دلا سنگ شده خوبیا کم شده **** هر کی یه جور گریم و در میاره

پشت خندهام غم فراوون **** تو چشمام همیشه نم نم بارون

گریه هامو کسی دوست نداره **** واسه همینکه لبام همیشه خندون

غم تو دلم دیگه نمیخوام بمونه **** دل میخوام که واسم عاشقونه بمونه

توی تاریکیا آسمون قلبم **** ستاره چشمک بزنه و بمونه

خستم از آدمکای دور و ورم **** وقتی توی تنهایا جام میذارن

وقت احتیاج به دستاشون **** میرن منو تنهام میذارن

دیگه بس اسمون گریون دید م **** بسم هر چی نامردی دیدم

بسم هر چی دلم و شکوندن **** هیچی نگفتم و فقط خندیدم

شب بود وغم بود ودل بود نبودم **** شعرای عاشقونه سرودم

تن نمیدم به عشقی که دروغ **** مجنون زمونه قلبش شلوغ

آخدا قلبا همه تنها میمونه **** کسی دیگه قدر کسی و نمیدونه

آخدا دلم تنگ از زمونه **** اما هنوز میخونم عاشقونه

آخداسنگ صبورمن تویی **** به عشق تو که هنوزم میخندم

به آسمون آبی و فرشته های **** تو آسمونت دل میبندم

خوندم برای عاشقی **** خوندم برا دلای شقایقی

ولی ازم گذشتن به سادگی **** خواستنم برای دقایقی

هر کی خودشو یجوری جا کرد **** هر کی یجوری با دلم یجوری تا کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر